برگزاری سومین مرحله نهضت «مواسات، همدلی و خدمت مومنانه» در فارس به مناسبت دهه «امامت و ولایت»

قزل سفلی گفت: سومین مرحله نهضت «مواسات، همدلی و خدمت مومنانه» به مناسبت دهه «امامت و ولایت» در استان فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل قزل سفلی»، امروز (دوشنبه 20 تیر) از آغاز سومین مرحله نهضت «مواسات، همدلی و خدمت مومنانه» در استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این مرحله از این نهضت به مناسبت دهه «امامت و ولایت» و با عنوان «کرامت علوی 3» در استان برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس ادامه داد: در این مرحله نذر قربانی، تامین و اهدای جهیزیه و فراهم ‌کردن ازدواج آسان، توزیع بسته های معیشتی، مرمت و تکمیل مسکن محرومین، آزاد سازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد، مشاوره های حقوقی و مهندسی، نذر خون و ... به عنوان خدمات طرح ارائه می شود.

وی اضافه کرد:  کارآفرینی و اشتغال زایی نیز در این مرحله مورد توجه قرار دارد و با مهارت آموزی، رفع موانع تولید و ایجاد فرصت های شغلی کوچک و محلی و خانگی به آن پرداخته می شود.

قزل سفلی یکی از مهمترین بخش های خدمت مومنانه را مربوط به خدمات جامع سلامت دانست و بیان کرد: با راه اندازی پایگاه های سیار پزشکی و درمانگاه های تخصصی جهادی و ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای به این اقدامات در سراسر استان می پردازیم.

وی افزود: پایگاه های مقاومت، مساجد و گروه های جهادی، محور این مرحله از نهضت خدمت مومنانه مانند سنوات گذشته هستند و مجموعه های بنیاد «علوی»، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد «غدیر»، کمیته امداد امام خمینی (ره)، آستان قدس رضوی، خیریه ها، تشکل های مردم نهاد، هیئت های مذهبی و خیرین در اجرای این نهضت نقش موثری دارند.

قزل سفلی تاکید کرد: خدمت مومنانه، لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در طرح «کرامت علوی 3»، بیش از 60 هزار بسته معیشتی، یک میلیون پرس غذای گرم و ... در استان توزیع خواهد شد.

کد خبر 1194897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha