بیش از ۹۰۰ مورد خدمات معوض به مددجویان زنجانی پرداخت شد

به گفته مهری، از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۳۲ فقره تسهیلات قرض الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت به جامعه هدف این نهاد ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر امور شعب صندق امداد ولایت استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تسهیلات قرض الحسنه مددجویان عزیز تحت حمایت وسایر اقشار نیازمند از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و هم افزایی آن با بانک های مهر ورسالت پرداخت می شود، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 932 فقره تسهیلات قرض الحسنه به جامعه هدف این نهاد ارائه شده است.

 

بهروز مهری افزود: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای سالجاری تاکنون قریب به 10 میلیارد و 90 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت به خانواده های عزیز تحت حمایت درقالب کارگشایی، امور فرهنگی و تحصیلی، آموزش کسب و کار، اشتغال، درمان، مسکن و ودیعه مسکن پرداخت شده است.

 

وی اضافه کرد: 5 میلیارد و197 میلیون تومان از تسهیلات قرض الحسنه پرداختی از طریق صندوق امداد ولایت استان زنجان از ابتدای سالجاری تاکنون در قالب کارگشایی بوده و به منظور کمک به رفع مشکلات و نیازهای ضروری خانواده های عزیز تحت حمایت به جامعه هدف این نهاد پرداخت شده است.

 

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و دعوت از عموم مردم برای افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت، ادامه داد: داشتن مجوز از بانک مرکزی، اتصال به شبکه شتاب، صدور آنی کارت ‌بانکی و قابلیت استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک ازجمله مزایای حساب‌های صندوق امداد ولایت است.

 

مهری تصریح کرد: سنت پسندیده قرض نیکو در ترویج وگسترش فرهنگ قرض الحسنه اثر بخش بوده  و باعث می شود  بخشی از مشکلات نیازمندان از طریق سپرده گذاری خیرین گره گشایی شود.

کد خبر 1194903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha