ذبح شرعی ۲۴۰رأس گوسفند نذری به همت خادمیاران رضوی محمودآباد

هاشمی نسب گفت: تعداد ۲۴۰رأس گوسفند و گاو به همت خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد در روز عید قربان، قربانی شد و در نتیجه ۲۵۰۰بسته یک‌کیلویی گوشت به نیازمندان اهدا شد.

«سیدعلی هاشمی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری با تاکید براینکه خادمیاران رضوی شهرستان محموآباد از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین دریغ نمی کنند، اظهار کرد:خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) برای رونق بخشیدن به سفره نیازمندان همیشه پیشرو هستند. 

 

مسئول دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان محمودآبادافزود:  هم‌زمان با عید سعید قربان، تعداد ۸۸ رأس گوسفند توسط دفتر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد به‌صورت متمرکز قربانی شد.

 

وی ادامه داد: گوسفندهای مذکور پس از عملیات ذبح‌ شرعی، به منظور بسته‌بندی به حسینیه چهارده معصوم(ع) شهرستان محمودآباد انتقال یافته و همراه با نوای عاشقانه «جانم رضا(ع)» و «علی موسی‌الرضا(ع)»، توسط جمعی از خادمیاران رضوی این شهرستان، در بسته‌های یک کیلویی بسته‌بندی شد.

 

هاشمی نسب یادآورشد: این بسته‌ها که تعداد آن بالغ بر ۱۲۷۵ عدد بود، به نوبت بین مسئولان کانون‌های مختلف توزیع شد تا به دست خانواده‌های کم‌بضاعت تحت پوشش آنان برسد.

 

وی، ارزش ریالی این ۸۸ رأس گوسفند حدود ۲۰۴ میلیون تومان اعلام کرد که این مبلغ تماماً از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین شهرستان محمودآباد تأمین شده است.
 

هاشمی نسب بیان کرد: علاوه بر آن ۸۸ رأس گوسفند قربانی‌شده به‌صورت متمرکز، کانون‌های محلی ۵۸گانه نیز هرکدام تعدادی گوسفند و حتی گاو قربانی کرده‌اند که طبق آمار تقریبی، مجموعاً حدود ۱۵۰ رأس گوسفند و ۲ رأس گاو در سطح شهرستان محمودآباد قربانی شده که با احتساب آن‌ها مجموع کل بسته‌های گوشت قربانی توزیع شده توسط مجموعه‌های خادمیاری شهرستان محمودآباد بالغ بر ۲۵۰۰ بسته شده که عدد قابل توجهی است و بدین ترتیب حماسه‌ای دیگر به همت خادمان امام رضا(ع) در شهرستان محمودآباد رقم خورده است.

 

کد خبر 1194924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha