فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید۱۹ در ماه اخیر گزارش نشده است

علی افشانی گفت: طی یک ماه گذشته، فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در استان گزارش نشده است که این خبر بسیار خرسند کننده ای است.

«علی افشانی» در گفتگو با خبرنگار شبستان از ارومیه، گفت: طی یک ماه گذشته، فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در استان گزارش نشده ولی متاسفانه این روزها شاهد روند افزایشی مراجعه کننده ها به مراکز درمانی هستیم.

 

رییس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی افزود: امیدواریم این روند پذیرش بیماران سرپایی در مراکز درمانی با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم بار دیگر نزولی گزارش شود.

 

وی با بیان اینکه نداشتن فوتی ناشی از کرونا در استان اتفاق بسیار خرسند کننده ای بود، تصریح کرد:  آخرین فوتی مربوط به کرونا در آذربایجان‌غربی در روز (17 خرداد) گزارش شده است که امیدواریم این روند همچنان ادامه پیدا کند.

 

این مسوول اضافه کرد: تاکنون هفت‌هزار و ۵۸۱ نفر در آذربایجان غربی بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

 

افشانی خاطرنشان کرد: تعداد ابتلای روزانه به ۴۴ نفر نیز رسیده است که نیازمند توجه بیش از پیش شهروندان به رعایت پروتکل های بهداشتی است.

 

وی ادامه داد: متاسفانه طی حدود  ۲۹ ماه گذشته، ۳۵۸ هزار و ۵۰ نفر در استان به کرونا مبتلا شده اند که امیدواریم در روز های آتی این عدد به صفر برسد.

کد خبر 1194925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha