وحدت عدالت‌خواهان و آزادی خواهان لازمه داشتن دنیایی عاری از ظلم و ستم است

حجت الاسلام زارعی گفت: برای داشتن دنیا عاری از طلم و ستم لازمه اش تعاون، همکاری، انسجام و وحدت بین همه عدالت خواهان، آزادی خواهان و دلسوزان است و شما دانشجویان نقش اصلی این جریان را خواهید داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «منصور زارعی» در سومین و آخرین روز جشنواره بین المللی فرهنگ ملل که امروز (دوشنبه ۲۰ تیر) در سالن جلسات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، بیان کرد: یکی از اهداف بسیار کلیدی و مهم اجتماعات با عظمت و دشمن شکن، شناختن ظرفیت های یکدیگر در کشورهای بزرگ دنیاست.

 

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین ادامه داد: یکی از نکات مهم این اجتماع بزرگ، شناخت یکدیگر است و در قرآن کریم آمده همدیگر را بشناسید برای تعاون و همدلی تا دنیایی پر از صلح، صفا و آرامش همراه با عدالت و بدون ظلم و استکبار بسازید.

 

وی با تقدیر از برگزارکنندگان این جشنواره اضافه کرد: در این جشنواره، مشارکت اصلی و همکاری مهم را دانشجویان داشتند که این جشنواره با عظمت برگزار شد.

 

حجت الاسلام زارعی تأکید کرد: تک تک شما در ساختن دنیای آباد موثر خواهید بود، شما سفیران صلح، آشتی، صفا، فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی در کشورهای خود هستید و ما به یکایک شما امید داریم و ان شاالله هر یک از شما وارد کشور خود می شوید و اثرگذارترین حرکت ها را برای ساختن تمدن اسلامی داشته باشید.

 

وی خاطر نشان کرد: برای داشتن دنیا عاری از طلم و ستم لازمه اش تعاون، همکاری، انسجام و وحدت بین همه عدالت خواهان، آزادی خواهان و دلسوزان است و شما دانشجویان نقش اصلی این جریان را خواهید داشت و برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

 

در ادامه معاون امور بین الملل دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) اظهار کرد: این جشنواره با هدف آشنایی دانشجویان با فرهنگ، تاریخ، آداب و رسوم و صنایع دستی کشورهای مختلف، ترویج پیام دوستی، همدلی و مودت بین فرهنگ های متفاوت و دانشجویان غیر ایرانی برگزار شد.

 

«محمد مولوی» یادآور شد: در این برنامه ملیت های مختلفی شامل افغانستان، اندونزی، آذربایجان، بحرین، بنگلادش، پاکستان، زیمباوه، تاجیکستان، ترکیه، چین، سوریه، عراق، فلسطین، لبنان، مصر، نیجریه، هند، یمن و قرقیزستان شرکت کرده اند.

 

کد خبر 1194947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha