۲۸۰بسته گوشت نذری به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج) در بابلسر توزیع شد

ولی تبار گفت: به همت خادمیاران رضوی همزمان با عید قربان ۲۸۰بسته گوشت نذری به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج) بین نیازمندان شهرستان بابلسر توزیع شده است.

«شجاع ولی تبار» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری بابیان اینکه خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر با تمام توان در بخش محرومیت‌زدایی به نیت امام رضا (ع) فعال هستند، گفت: خادمیاران افتخاری حضرت رضا (ع) در این شهرستان با اجرای طرح های ابتکاری درصدد رفع نیاز محرومین پیشتازند.

 

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر به همت خادمیاران رضوی برای رونق بخشیدن به سفره نیازمندان در دهه ولایت و امامت همانند دیگر مناسبت ها و اعیاد اشاره کرد و افزود: بمنظور اطعام خانواده های نیازمند و محروم در عید قربان تعداد ۲۶ رأس گوسفند به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج) قربانی و گوشت های نذری با رعایت پروتکل های بهداشتی در اختیار جامعه هدف قرار داده شد.

 

وی با بیان اینکه توزیع ۲۸۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان بابلسر را در روز عید قربان شاهد بوده ایم، گفت:تلاش شد با توزیع این کمک مومنانه بین خانواده های کم برخوردار ، مهربانی را به اشتراک گذاشته و در روز عید سعید قربان دل های نازنین ایتام و فقرا را شاد شود.

کد خبر 1194949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha