توزیع گوشت قربانی ۲۰۰ راس گوسفند در بین نیازمندان گلوگاهی

یعقوبی از توزیع گوشت قربانی۲۰۰ راس گوسفند در بین نیازمندان گلوگاهی با رعایت نکات بهداشتی خبر داد و گفت: همه تلاش ما برای ذبح و توزیع بهداشتی گوشت قربانی بوده است که انجام شد.

«محمدرضا یعقوبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: با کمک خیران 200 راس گوسفند و 2 راس گاو را ذبح و با رعایت دستورالعمل بهداشتی در بین نیازمندان توزیع کردیم.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گلوگاه با اشاره به اقدامات کمیته امداد در عید قربان افزود: برپایی پایگاه‌های توزیع و ذبح دام زنده با نظارت سازمان دامپزشکی به‌ منظور تسهیل در خرید و ذبح دام زنده و توزیع گوشت در بین نیازمندان از جمله اقدامات انجام شده بود.

 

وی خاظر نشان کرد: 200  راس گوسفند در عید سعید قربان با مجوز دامپزشکی و نظارت بهداشت و درمان ذبح و در بین ایتام ، نیازمندان و محسنین گلوگاهی توزیع شد.

 

یعقوبی از توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان گلوگاهی با رعایت نکات بهداشتی خبر داد و گفت: همه تلاش ما برای ذبح و توزیع بهداشتی گوشت قربانی بوده است که در قربانگاه ابراهیمی انجام شد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گلوگاه افزود: توجه به نیازمندان در عید قربان و در همه سال از تاکیدات مهم اهل بیت(ع است و امداد هم در این راستا با همه توان در راستای خدمت رسانی به نیازمندان تلاش دارد.

کد خبر 1194955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha