۱۰ هزار باب کلاس با قدمت بالای ۴۰ سال در استان اصفهان وجود دارد

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان از فعالیت ۱۰ هزار باب کلاس درس با قدمت بالای ۴۰ سال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، مجید نسیمی در حاشیه آیین کلنگ زنی آموزشگاه شهید اصغر حیدری مقدم در گفت و گو با خبرنگاران گفت: از مجموع ۳۰ هزار کلاس درس در استان اصفهان، ۱۰ هزار باب کلاس درصد با قدمت بالای ۴۰ سال ساخت هستند که با روش‌های سنتی و بدون درنظر گرفتن آئین‌نامه‌های خاص ساخته شده است.

 

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان  افزود: همچنین از ۱۰ هزار کلاس با قدمت بالای ۴۰ سال، سه هزار واحد فرسوده هستند که باید نوسازی شوند.

 

نسیمی ادامه داد: امیدواریم طرح های نیمه تمام آموزش و پرورش استان اصفهان با تخصیص اعتبارات لازم تا دو سال آینده به اتمام برسد تا بخشی از مشکلات کمبود و فرسوده بودن فضای آموزشی حل شود.

 

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان ادامه داد: اعتبارات دولتی برای شروع پروژه‌های مدرسه‌سازی کافی نیست و بیشتر برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بنابراین نقش خیرین در این راستا بسیار مهم است تا پروژه های آموزشی با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی را اجرا کنند و ۵۰ درصد باقی مانده از طریق جذب منابع دولتی تکمیل شود.

 

همزمان با عید قربان در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستان آران و بیدگل، کلنگ آغاز ساخت آموزشگاه شهید اصغر حیدری مقدم در محله عباس آباد آران و بیدگل به زمین زده شد.

کد خبر 1194968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha