‍ سوت آغاز سومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک به صدا درآمد

مراسم افتتاحیه سومین دوره المپیاد ورزشی شهر با عنوان جام خلیج‌فارس در ۸ رشته ورزشی با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، مراسم افتتاحیه سومین دوره المپیاد ورزشی شهر با عنوان جام خلیج‌فارس به صورت انفرادی بانوان و آقایان و خانوادگی با حضور حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار، محسن خرمی شریف شهردار، مسئولین و قهرمانان ملی شهرستان در پارک 15 خرداد برگزار شد.

 

محسن خرمی شریف شهردار شهرستان قرچک در این مراسم تقویت ورزش محلی و ترویج فرهنگ ورزش در بین خانواده ها را از اهداف این المپیاد عنوان کرد ، اظهار داشت: سلامتی یکی از ابعاد گسترده ورزش است و این المپیاد دو مرحله به‌صورت گسترده و باشکوه در سال‌های گذشته با حضور بیش از ۲۸۰۰ شرکت‌کننده برگزار شد که رضایت شهروندان را در پی داشت.


وی افزود: امسال نیز سومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک با نام جام خلیج‌فارس با حضور بیش از ۳ هزار شرکت کننده امروز با حضور ۳۲ تیم فوتسال و قضاوت داوران رسمی آغاز شد.


این مدیر شهری بیان داشت: سومین دوره المپیاد ورزشی به‌صورت رایگان در 8 رشته ورزشی شامل رشته‌های فوتسال نوجوانان، داژبال (وسطی)، دارت، شطرنج، فوتبال دستی، طناب‌کشی، پرتاب حلقه و طناب زنی در مناطق مختلف شهر برگزار می شود.


شهردار قرچک گفت: این مسابقات به صورت محله محوری و با حضور خانواده ها برگزار خواهد شد و با برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته، به تیم‌ها و افراد برتر هر رشته ورزشی تندیس و هدایای نفیس اهدا خواهد شد.

کد خبر 1195006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha