اجتماع «بانوان فاطمی» در جهرم برگزار می شود

احمدی از برگزاری اجتماع «بانوان فاطمی» با حضور گسترده بانوان در شهرستان جهرم خبر داد.

«غلامعلی احمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: عفاف و حجاب به عنوان صدف و سنگر حمایت از حقوق بانوان و حفظ کرامت، شرافت انسانی این گوهر الهی است و دختران و زنان محجبه و عفیف سنگربانان کرامت، شرافت، عفت و اخلاق عمومی در سطح جامعه و مدافعان اصلی کیان و بنیان نهاد خانواده در جامعه اسلامی هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم افزود:  در شرایطی که بدخواهان نظام اسلامی و استکبار جهانی در شبیخون گسترده فرهنگی قصد دارند این عزت و افتخار زن مسلمان را هتک کنند و با شبهه و تمسخر در تلاشند این زینت بندگی را از آنان بگیرند، وظیفه اصلی به دوش خود بانوان و دختران ماست تا در حفظ این پوشش و پاکیزگی تلاش کنند.

 

وی بیان کرد: بیست و یکم تیرماه مصادف با روز ملی عفاف و حجاب فرصتی مغتنم است تا در خصوص اهمیت، جایگاه و گوهر وجودی زنان و دختران و بررسی ابعاد، زوایا و محسنات حجاب برتر و عفت عمومی، تبیین و بازاندیشی شود.

 

احمدی عنوان کرد: بدین منظور از عموم بانوان شهرستان جهرم دعوت به عمل می آید تا در اجتماع «بانوان فاطمی» که روز سه شنبه تاریخ ۲۱ تیرماه ساعت ۱۸و۳۰ در محل «باغ ملی» برگزار می شود، حضور بهم رسانند.

 

کد خبر 1195007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha