یک نظامی مسلمان هیچ گاه به بن بست نمی رسد

حجت الاسلام محمد حسنی با بیان اینکه دنیا و آخرت برای نظامیان مسلمان باهم عجین است گفت: یک نظامی مسلمان هیچ گاه به بن بست نرسیده و با توسعه معنویت در موضوع دفاع هرگز به اخر خط نمی رسد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان حجت الاسلام محمد حسنی  در حاشیه همایش تعالی معنوی و فرهنگ دفاعی در جمع خبرنگاران در مورد ارتقاء دینی و تعالی دفاعی  و تاثیر آن در روحیه رزمندگان و خودکشی 20 تن از کهنه سربازان امریکایی گفت: اگر کسی معتقد به ارمانهای فرامادی نباشد و تمام هدفش رسیدن به مسائل مادی باشد و وقتی به این هدف نرسد خود را درانتهای خط می بیند. به همین دلیل  وقتی معنویت در موضوع دفاع در مدیریت  توسعه پیدا می کند گستره آرمان خواهی ما را در واقع توسعه می دهد  انسان هیچ گاه خود را خلاصه در مسائل دنیایی نمی کند درنتیجه هرگز  تصمیم به خودکشی یا دیگر کشی و یا گرفتار  در افسردگی نمی کند .

 

رییس عقیدتی سیاسی ارتش افزود: انهایی که در ارتش امریکا دست  به خودکشی می زنند ، فقط اختصاص به ارتش امریکا ندارد در رژیم صهیونیستی ، ارتش انگلیس و سایر ارتش های غیر اسلامی اینگونه است . انها به خاطر اینکه تمام اهدافشان رسیدن به دنیا است و چون به دنیا نمی رسند احساس می کنند به پایان  راه رسیدند و دست به خودکشی می زنند.

 

حجت الاسلام محمد حسنی اظهار کرد:  اما در فرهنگ اسلامی و اموزه های دینی ما، چون دنیا و اخرت با هم عجین و آمیخته است  هیچ گاه یک نظامی مسلمان در دنیا به اخر و بن بست  نمی رسد. کسی که به مسائل معنوی فکر می کند همیشه افق دیدش همچنان وسیع است و هرگز برای امور کوچک دنیوی دست به خودکشی نمی زند به همین دلیل ما باید در کشورمان  و امت اسلامی در میان امتهای اسلامی موضوع معنویت را بیش از گذشته مورد توجه و اهمیت قرار دهیم.

کد خبر 1195030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha