لزوم  بهره گیری از نخبگان دانشگاه در حوزه آسیب های اجتماعی

شعبانی بر لزوم بهره گیری از نخبگان دانشگاه در حوزه آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: ظرفیت های علمی و آموزشی در رفع آسیب های اجتماعی جامعه موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدحسن شعبانی»، امروز (دوشنبه ۲۰ تیر) در دیدار رئیس و معاونین دانشگاه جهرم ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های این دانشگاه و تاکید بر شناسایی آسیب ها و محور بندی آنها، گفت: ظرفیت های علمی و آموزشی می تواند بر بررسی و رفع مشکلات آسیب های اجتماعی در سطح جامعه موثر واقع شود.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه بی توجهی به آسیب های اجتماعی باعث مخل نظم و  آسایش  در جامعه می شود، خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری در حوزه های مختلف فرهنگی کاری بزرگ برای پیشرفت است و مسئولین دانشگاه ها باید رفع آسیب های اجتماعی را در سطح جامعه مهمترین دغدغه خود در نظر بگیرند.
 

شعبانی با اشاره بر نقش آفرینی دانشگاه تصریح کرد: دانشگاه مغز متفکر جامعه است و باید با ورود در متن جامعه، زمینه رشد و توسعه همه جانبه را فراهم سازد.


شعبانی در ادامه بیان داشت: مسائل و مشکلات دانشگاه جهرم احصاء تا در اولین جلسه کمیسیون دانشجویی مطرح شود.


حجت الاسلام «محمد عباس زاده»، رئیس دانشگاه جهرم نیز ضمن تبریک به مهندس شعبانی در مسند فرماندار ویژه شهرستان جهرم برای وی آرزوی موفقیت نمود و در ادامه گزارشی از اقدامات صورت گرفته،مسائل ومشکلات و آمایش سرزمینی این دانشگاه مطالبی بیان کرد.

 

کد خبر 1195049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha