برنامه‌های دهه امامت و ولایت در آستارا اعلام شد

حجت‌الاسلام رضازاده برنامه‌های دهه امامت و ولایت در شهرستان مرزی بندر آستارا را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام «حسینعلی رضازاده» در تشریح برنامه‌های دهه امامت و ولایت شهرستان آستارا به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: بزرگداشت مقام حضرت علی (ع) و عید غدیر، تکریم ارزش‌های الهی و انسانی است.

 

دبیر ستاد غدیر بندر آستارا با بیان‌اینکه به مناسبت دهه امامت و ولایت محوطه و جلوی ادارات و همچنین خیابان‌ها و معابر شهر آستارا و لوندویل آذین‌بندی و چراغانی شده است، افزود: به مناسبت این ایام، کارگاه غدیرشناسی در همه دستگاه‌ها و ادارات برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه به مناسبت این ایام، کاروان‌های شادی خودرویی راه‌اندازی و جشن روز غدیر در ساحل برگزار می‌شود، تصریح‌کرد: در شب عید غدیر آسمان شهر آستارا نورافشانی می‌شود.

 

حجت‌الاسلام رضازاده برگزاری مسابقه هنری، رنگ‌آمیزی کودکان در پارک‌ها، برگزاری مسابقه حفظ و مفاهیم غدیر به صورت حضوری در محل اداره تبلیغات اسلامی، برگزاری کارگاه غدیرشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی و برگزاری مراسم جشن غدیر در هیئت محبان حضرت علی(ع) لوندویل را از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت در بندر آستارا دانست.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه برگزاری جشن شادی در سینما دریا و برپایی نمایشگاه عکس با همکاری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از دیگر برنامه‌های شاخص دهه امامت و ولایت در این شهرستان است، افزود: همچنین در این ایام فرخنده برنامه‌هایی همچون مسابقه بهترین تزئین روستا، کوهروی خانوادگی، اسکیت‌سواری ویژه خردسالان، پیاده‌روی بانوان در روز غدیر و مسابقه فوتسال جام غدیر اجراء می‌شود.

 

وی ادامه داد: اجرای طرح اطعام غدیر و توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان، اجرای پویش نان و اطعام غدیر، برگزاری جشنواره صنایع‌دستی با القاب حضرت علی(ع)، گلیم‌بافی، سفالگری و برگزاری جشن‌های عید تا عید(قربان تا غدیر) در مساجد شهری و روستایی از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت در آستارا است.

 

حجت‌الاسلام رضازاده خاطرنشان‌کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت تسهیلات و بخشودگی جرائم به مناسبت دهه امامت و ولایت توسط ادارات، نهادها و شهرداری‌ها در نظر گرفته شده و مسابقه حفظ 30 جزء قرآن کریم نیز برگزار می‌شود.

کد خبر 1195061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha