تصادفات شهری در خراسان شمالی ۱۳ جان‌باخته داشت

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: بهار امسال ۱۳ نفر در ۱۲ فقره تصادفات درون شهری استان جان باختند.

سرهنگ "احمد خندانی مقدم" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: طی سه ماهه نخست سال جاری سه هزار و 143 فقره تصادف در شهرهای استان به وقوع پیوسته است.

 

 

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در این مدت دو هزار و 602 مورد تصادف خسارتی ثبت شده است، افزود: در این بازه زمانی همچنین 529 مورد تصادف جرحی هم به وقوع پیوسته که 605 نفر مجروح برجای گذاشته است.

 


سرهنگ خندانی مقدم بیان کرد: بهار امسال 78 هزار و 779 مورد برگ اخطاریه در استان صادرشده است.

 


وی با اشاره به اینکه در این مدت چهار هزار و 589 مورد تخلف عدم استفاده از کلاه ایمنی توسط راکبان موتورسیکلت در حوزه درون‌شهری به ثبت رسیده است، گفت: تخلف عدم استفاده از کمربند ایمنی هم  14 هزار و 386 مورد به ثبت رسیده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 32 درصد افزایش داشته است.

 


سرهنگ خندانی مقدم ادامه داد: در این مدت سه هزار و 455 مورد تخلف استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی در شهرهای استان به ثبت رسیده که خوشبختانه با فرهنگ‌سازی که انجام‌شده این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش دو درصدی داشته است.

 


این مقام انتظامی یادآور شد: در این بازه زمانی هزار و 562 دستگاه خودروی متخلف در شهرهای خراسان شمالی توقیف‌ شده‌ که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش را نشان می‌دهد.

 


رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی خراسان شمالی بابیان اینکه در سه ماهه سال جاری 819 دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل‌شده‌ است، خاطرنشان کرد: این رقم در مقایسه با سال قبل با افزایش 21 درصدی همراه بوده است.

 

 

کد خبر 1195063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha