۲۳ عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی در میقات الرضا طبس اجرا می شود

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس گفت: ۲۳ عنوان برنامه فرهنگی، هنری و مذهبی شامل پرده خوانی، همایش «حاضران به غایبان برسانند»، «نجوای جانان»، تئاتر«شکوه غدیر»، «گل های عفاف» و برگزاری نمایشگاه «نسیم امامت و ولایت» در طبس اجرا می شود.

«مهدی قاسم زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: جایگاه دهه امامت و ولایت در نزد مسلمانان به ویژه شیعیان از اهمیت بالایی برخوردار است و برنامه های دهه امامت و ولایت هدفمند و بامحتوا و مردمی برگزار شود.

 

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس با بیان اینکه 23 عنوان برنامه فرهنگی، هنری و مذهبی در طبس اجرا می شود، افزود: این برنامه ها به مناسبت دهه امامت و ولایت به همت آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) در طبس اجرا خواهد شد.

 

وی در ادامه گفت: چراغانی، فضاسازی، تولید محتوا با موضوع غدیرخم، ولایت و رهبری و فضائل حضرت علی (ع) و معرفی شهدا در فضای مجازی از جمله برنامه های این دهه است.

 

قاسم زاده به برنامه پرده خوانی «رهنمای تاریخ» اشاره کرد و افزود: پرده خوانی واقعه غدیر توسط روحانیت و اساتید مجرب به صورت تصویری طی دهه امامت و ولایت در آستان مقدس حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار می شود.

 

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس در ادامه بیان کرد: برگزاری همایش «حاضران به غایبان برسانند»، «نجوای جانان»، «هادی مردم»، تئاتر«شکوه غدیر»، «گل های عفاف» و برگزاری نمایشگاه «نسیم امامت و ولایت» از دیگر برنامه های است که اجرا خواهد شد.

 

وی با بیان یانکه «اطعام غدیر» در طبس اجرا می شود، ادامه داد: طی برگزاری جشن بزرگ غدیر در این آستان مقدس بیش از 2 هزار بسته متبرک تهیه و توزیع می شود.

 

قاسم زاده در خصوص «زندگی به سبک بندگی» گفت: در راستای اجرای این طرح گروه جهادی میقات الرضا به یکی از روستاها و یا مناطق محروم طبس جهت رفع مشکلات مردم طی دهه امامت و ولایت اعزام خواهند شد.

 

 

کد خبر 1195089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha