مردم کردستان دوستداران اهل بیت و وفاداران به نظام و رهبری هستند

ماموستا رستمی گفت: مردم استان کردستان همیشه دوستدار اهل بیت(ع) و وفادار به نظام و رهبری بوده‌اند و در این راه هزاران نفر از جوانان این دیار جان داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج عصر دوشنبه ۲۰ تیرماه در دومین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری اجلاسیه منطقه‌ای وحدت اسلامی در سنندج، اظهار کرد:  تقویت وحدت و اتحاد مسلمانان جهان اسلام برای مقابله و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان امری مهم است و باید با تقویت وحدت بین ضیعه و سنی عامل یاس و ناامیدی دشمن باشیم.

 

 

وی بیان کرد: استان کردستان همیشه در برگزاری مراسمات دینی به‌ویژه در عاشورا و تاسوعا پیشگام بوده است و باید وحدتی که وجود دارد عملی باشد چرا که وحدت لسانی اهمیتی ندارد.

 

 

امام جمعه سنندج تصریح کرد: مسلمانان باید تا کی چشم بر غارت غارتگران ببندند، بنابراین لازم است تا جامعه اسلامی بیدار شوند.

 

 

ماموستا رستمی با تبریک عید غدیر خم یادآور شد: مردم استان کردستان همیشه دوستدار اهل بیت(ع) و وفادار به نظام و رهبری بوده‌اند و در این راه هزاران نفر از جوانان این دیار جان داده‌اند.

 

 

وی اضافه کرد: طی سال‌های اخیر ۹ کنگره امام شافعی با محوریت استان کردستان در داخل و خارج مرزهای کشور برگزار شد که بسیار تاثیرگذار بود.

 

 

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: قرآن کریم برنامه وحدت را به بهترین شیوه برای ما تدوین کرده است این برنامه باید در عرصه عمل خود را نشان دهد.

کد خبر 1195090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha