اجرای طرح «تابستان رویایی» در کانون عترت بشرویه

قاسمیان گفت: طرح «تابستان رویایی» طی فصل تابستان به منظور اجرای کلاس های ورزشی، قرآنی و آموزشی با هدف جوانان و نوجوانان به سمت مساجد در کانون عترت بشرویه اجرا می شود.

«محمدرضا قاسمیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: غنی سازی اوقات فراغت یکی از طرح هایی است که طی فصل تابستان به همت کانون های مساجد به منظور تربیت نیروهای انقلابی اجرا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عترت بشرویه به اجرای طرح «تابستان رویایی» اشاره کرد و افزود: این طرح به همت کانون عترت از ابتدای فصل تابستان جهت آموزش و تربیت نوجوانان و جوانان و جذب آنان به سمت مساجد در حال اجرا است.

 

وی در ادامه گفت: در راستای اجرای این طرح کلاس های آموزش قرآن کریم، احکام و حفظ قرآن کریم ویژه خواهران به همت کانون فرهنگی هنری عترت بشرویه برگزار می شود.

 

قاسمیان در خصوص کلاس های ورزشی عنوان کرد: طی فصل تابستان برگزاری کلاس های ورزشی فوتبال دستی، تنیس روی میز و دارت در دستور کار این کانون قرار دارد و آموزش تدوین فیلم، نقاشی و سرود از دیگر برنامه های این کانون است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عترت بشرویه در پایان گفت: اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و قرآنی در مساجد یکی از تاثیرگذارترین راه ها برای جذب جوانان و نوجوانان به سمت مساجد است که باید تقویت شوند.

 

 

کد خبر 1195091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha