افراد بالای ۱۸ سال برای دریافت دوز یادآور واکسن کرونا اقدام کنند

فیض الهی گفت: افراد بالای ۱۸ سالی است که از زمان دریافت آخرین نوبت واکسن آنها ۶ ماه می گذرد برای دریافت دوز یادآور واکسن کرونا اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین، «صفر فیض الهی» با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در پیشگیری از شیوع کرونا بیان کرد: در راستای کنترل بیماری کرونا و جلوگیری از وقوع پیک سنگین این بیماری، مقرر شد تمامی افراد واجد شرایط در سطح استان در کنار رعایت شیوه نامه های بهداشتی، نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.

 

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: ما در سطح استان حدود یک میلیون نفر افراد واجد شرایط دریافت واکسن کرونا را داریم که این افراد در 2 گروه اصلی طبقه بندی می شوند.

 

وی عنوان کرد: یک گروه شامل افراد بالای پنج سال سن می شود که تاکنون برای دریافت واکسن اقدام نکرده اند و گروه دوم شامل افراد بالای 18 سالی است که از زمان دریافت آخرین نوبت واکسن آنها 6 ماه می گذرد.

 

فیض الهی خاطر نشان کرد: واکسیناسیون این افراد در سطح کلیه مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت در سطح روستاها انجام می شود و امیدواریم با اطلاع رسانی که از طریق رسانه ها انجام می شود افراد واجد شرایط صرف 2 ماه آتی که فرصت طلایی است مراجعه کرده و نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

کد خبر 1195131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha