۱۰ کاروان قرآنی «نور ولایت» در شهرستان بیله سوار راه اندازی می شود

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: ۱۰ کاروان قرآنی «نور ولایت» همزمان با دهه ولایت و امامت و هفته حجاب و عفاف به همت فعالان کانون های مساجد شهرستان بیله سوار راه اندازی می شود.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 10 کاروان قرآنی «نور ولایت» همزمان با دهه ولایت و امامت و هفته حجاب و عفاف به همت فعالان کانون های مساجد شهرستان بیله سوار راه اندازی می شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: این برنامه معنوی با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری همراه با سخنرانی در خصوص مسئله ولایت و تبعیت از امام مطرح خواهد شد.

 

وی اعلام داشت: تلاوت آیات نور برای نوجوانان و جوانان و آشناکردن آنها با مفاهیم قرآن کریم از جمله بخش های مهم این برنامه معنوی خواهد بود.

 

این مقام مسئول افزود: به مناسبت دهه امامت و ولایت تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا از دیگر بخش های این مراسم معنوی خواهد بود.

 

ملکی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط امروز نوجوانان و جوانان نیازمند آموزه های قرآنی در زمینه سبک زندگی هستند تا با الگوبرداری از زندگی ائمه اطهار (ع) راه سعادت و کمال را در پیش گیرند.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار یادآور شد: قرآن کریم راه صحیح درست زیستن را به ما می آموزد و هر کس از این کتاب پیروی نکند یقینا از راه هدایت منحرف شده است.

 

کد خبر 1195178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha