فرهنگ ایثار و شهادت را در بین قشر جوان تقویت کنیم

طالبی با اشاره به تلاش های دشمن برای تبدیل ارزش ها به ضدارزش،گفت: روحیه سلحشوری و فرهنگ ایثار و شهادت را باید در بین قشر جوان تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سیدمحمد رضا طالبی» صبح امروز (۲۱ تیر) در آیین تکریم و‌ معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: حوزه فرهنگ و ارشاد وظایف و‌ اختیاراتی برای آن مشخص شده است اما مضاعف بر آن محدوده کاری وسیعی دارد که با توجه به هجمه های تبلیغاتی و‌ فرهنگی دشمن جا برای کار فراوان است.

 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی خراسان جنوبی با اشاره به انتظارهای جامعه از حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: در این راستا باید به تعمیق و نشر ارزش های انقلابی اسلامی بر پایه مکتب اسلام و آموزه های دینی پرداخته شود.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن با امپراطوری رسانه ای تلاش می کند ارزش ها را تبدیل به ضدارزش کند، افزود: اقامه احکام الهی یکی دیگر از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

طالبی بیان کرد: نقد مکاتب الحادی و انحرافی را باید مدنظر قرار دهیم چون دشمن سرمایه کلانی برای معرفی مکاتب انحرافی مانند جریان داعش و یمانی اختصاص داده تا آن را رواج دهند که باید در این خصوص به صورت ویژه برنامه ریزی داشته باشیم.

 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از برنامه های مدون دشمن تغییر باورهای اسلامی و ترویج ناامیدی است، تأکید کرد: اگر ناامیدی در جامعه ایجاد شود بسیار فرسایشی خواهد بود.

 

طالبی بر تقویت روحیه ظلم ستیزی و استکبارستیزی تأکید کرد و افزود: روحیه سلحشوری و فرهنگ ایثار و شهادت را باید در بین قشر جوان تقویت کنیم.

 

 


 

کد خبر 1195179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha