ثبت‌نام مسابقات مشکات تمدید شد / آغاز مرحله مقدماتی مسابقات در عید غدیر

حجت الاسلام محمدی گفت: ثبت‌نام در چهارمین دوره مسابقات سراسری و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مشکات تا ۲۴ تیر ماه تمدید شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین « مجتبی محمدی» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: ثبت‌نام در چهارمین دوره مسابقات سراسری و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مشکات تا ۲۴ تیر ماه تمدید شد.

 

مدیرعامل موسسه قرآنی مشکات افزود: ثبت‌نام در مسابقات قرآن کریم مشکات که از ۲۱ خرداد آغاز شده و تا ۱۹ تیرماه ادامه داشت، تمدید شد. ‌

 

وی خاطرنشان کرد: متسابقان رشته‌های قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل قرآن و اذان تا ۲۴‌ تیرماه فرصت دارند تا فایل تصویری خود را ارسال کنند. حجت الاسلام محمدی گفت: مرحله مقدماتی و افتتاحیه این دوره از مسابقات از ۲۷ تیرماه الی ۱۴ مردادماه در شهر کوهسار البرز با رمز یاعلی در روز عید غدیر آغاز  می شود.



وی با بیان اینکه آثار ارسالی در این دوره توسط ۲۲ داور خانم و آقا ارزیابی می‌شود، افزود: مرحله نیمه نهایی نیز از ۲۰ مردادماه تا ۷ شهریور با حضور ۳۲ داور ارزیابی خواهد شد.



مدیرعامل موسسه قرآنی مشکات با اشاره به برگزاری مرحله فینال چهارمین دوره مسابقات سراسری و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مشکات از ۱۲ الی ۱۸ شهریور به صورت سراسری گفت: آثار این مرحله نیز از سوی ۲۳ نفر از داوران ممتاز و بین‌المللی کشور داوری می‌شود.



وی یادآور شد: در پایان این مسابقات و طی روز‌های شانزدهم تا هجدهم مهرماه نیز بخش بین‌الملل برگزار می‌شود و داوری این بخش نیز توسط ۲۳ داور صورت می‌پذیرد. اختتامیه این دوره از مسابقات ۲۲ مهرماه همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم‌(ص) در تهران برپا می‌شود.



حجت الاسلام محمدی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در این دوره از مسابقات در بخش بین‌الملل در دو رشته قرائت تقلیدی و حفظ کل و بخش کشوری دوره در چهار رشته حفظ کل، قرائت ترتیل و قرائت تقلیدی قرآن کریم و اذان شرکت کنند. مسابقات این دوره برای دو گروه سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار می شود.



وی یادآور شد: جوایز بخش کشوری این دوره از مسابقات به ترتیب نفر اول حفظ کل کشور ۱۵ میلیون، نفر دوم ۱۲ میلیون و نفر سوم ۱۰ میلیون تومان خواهد بود، در بخش بین‌الملل نیز نفر اول حفظ کل ۸۰ میلیون، نفر دوم ۷۰ میلیون و نفر سوم ۶۰ میلیون تومان است.

 

گفتنی است، آموزش ثبت‌نام و لینک ثبت‌نام در چهارمین دوره مسابقات سراسری و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مشکات در اینجا قابل دسترسی است.

گفت و گو از عصمت پناهی

کد خبر 1195198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha