روحیه جهادی شهید سلیمانی باید در همه صحنه‌ها گسترش یابد

جعفری گفت: روحیه جهادی شهید سلیمانی را باید مدنظر قرار دهیم، چرا که در واقع در همه صحنه‌ها ویژگی خستگی ناپذیر وی برای موفقیت در خیلی از اموری که شاید امید به موفقیت در آنها نبود، مشهود بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «محسن جعفری» صبح امروز(سه‌شنبه، 21تیر) در آیین معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید رجبی اداره تامین اجتماعی شهرستان ضمن تبریک اعیاد بزرگ قربان و غدیر با بیان اینکه بسیج الگو و نمونه بارز فرهنگ ایثار و خدمت خالصانه است اظهار کرد: رفتار و کردار یک بسیجی در بسط و توسعه فرهنگ ایثار و بسیج خصوصاً در ادارات از جمله مواردی است که در جذب حداکثری همکاران به این کانون و دیدگاه آنان به بسیج تاثیر دارد.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن افزود: بر همین اساس در پایگاه بسیج، سیاست‌گزاری و برنامه‌ها باید طوری اجرا شود که پایگاه بسیج سازمان تامین اجتماعی پویاتر و فعال‌تر باشد.

 

وی گفت: روحیه جهادی شهید سلیمانی را باید مدنظر قرار دهیم، چرا که در واقع در همه صحنه‌ها ویژگی خستگی ناپذیر وی برای موفقیت در خیلی از اموری که شاید امید به موفقیت در آنها نبود، مشهود بود.

 

جعفری با بیان اینکه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی در برابر دشمنی‌های قدرت‌های جهانی، اطاعت پذیری مردم از ولایت فقیه است تصریح کرد: دشمن به خوبی از این موضوع اطلاع پیدا کرده و لذا با برنامه‌ریزی سعی در تضعیف رابطه مردم با ولایت فقیه دارد، تا بتواند به اهداف شوم خود دست یابد و این همه تبلیغات و دروغ پراکنی‌ها در فضای مجازی و در رسانه‌ها بر محور همین برنامه است.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر فعالیت‌های بسیج این اداره قابل تقدیر است بیان کرد: فرمانده جدید پایگاه بسیج باید از همت و دانش نیرو‌های توانای بسیجی این اداره  در زمینه‌های مختلف به نحو احسن استفاده کند تا شاهد موفقیت‌های بیشتر پایگاه بسیج شهید رجبی در عرصه‌های گوناگون باشیم.

 

کد خبر 1195201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha