«روحیه جهادی، تفکر انقلابی، کار تشکیلاتی و مدیریت تحولی» چهار اصل رسیدن به تمدن اسلامی

فرخنده گفت: اگر چهار اصل «روحیه جهادی، تفکر انقلابی، کار تشکیلاتی و مدیریت تحولی» سرلوحه کار مجموعه های مختلف قرار گیرد قطعا اتفاقات خوبی و بهتری در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «علی فرخنده» امروز (21 تیر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در دوران انقلاب اسلامی خداوند متعال به ما حیات داده و تنفس در این حیات پاک را روزی ما کرده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در ادامه گفت: مردم خراسان جنوبی بر اساس پژوهش های معتبر ملی این افتخار را دارد که در عرصه پایبندی به ارزش های اسلام و نظام در صف اول حفظ این ارزش ها قرار دارند.

 

وی با اشاره به اینکه ظرفیت غنی در حوزه فرهنگی در خراسان جنوبی وجود دارد، افزود: گاهی اوقات «من» ها در بزنگاه ها به «ما» تبدیل نمی شوند این اجازه را نمی دهند تا شیرینی این ظرفیت ها را کمتر حس کنیم.

 

فرخنده در خصوص تحقق کار تشکیلاتی در گام دوم انقلاب عنوان کرد: اگر روحیه جهادی، تفکر انقلابی، کار تشکیلاتی و مدیریت تحولی سرلوحه کار مجموعه ها قرار گیرد قطعا اتفاقات خوبی و بهتری در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی رقم خواهد خورد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: حضور دانشجویان سایر استان ها در خراسان جنوبی می تواند هم یک فرصت و هم یک تهدید باشد و این موضوع بستگی به نحوه عملکرد ما دارد.

 

وی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم در مردمی کردن مسئله فرهنگ در استان خراسان جنوبی قدم های موثری برداریم چرا که مقام معظم رهبری بر روی مردمی کردن کارها تاکیدات فراوانی دارند و به دنبال این هستیم تا دغدغه های فرهنگی و هنری استان را پیگیری کنیم.

 

 

کد خبر 1195203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha