طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در سامانه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود

براتی تبار،گفت: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در قالب رواق‌های ۱۲ گانه در سامانه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود.

معین براتی تبار  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برنامه های اوقات فراغت در کانون مساجد ،گفت:ایجاد بستر مناسب برای نزدیک شدن و انس گرفتن جوانان و نوجوانان با رشته‌های فرهنگی و هنری یکی از مهمترین اهداف پیش بینی شده در طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

مدیر کانون جان نثاران امام حسین(ع) کرمانشاه،افزود: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور را دانش‌آموزان تشکیل می دهند، هم‌افزایی با مدارس و مراکز علمی پیرامون کانون‌ها صورت پذیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: همانطور که می دانید  کانون های مساجد و مساجد باید محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بوده و بهترین بستر برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، هستند.

 

براتی تبار تصریح کرد:با توجه به شرایط کرونایی کشور بسیاری از دانش آموزان با افت تحصیلی روبرو شدند که در این راستا ، کلاس جبرانی برای آنها در فضای مجازی با حضوراعضای کانون و مسجد که دانشجو هستند یا تحصیلات دانشگاهی دارندبرگزار می شود .

 

 مدیر کانون جان نثاران امام حسین(ع) کرمانشاه ،اظهار کرد: برپایی کلاس های قرآن و احکام ،مشاوره تحصیلی برای کنکور ها،تهیه وسایل ورزشی مورد نیازهمچون پینگ پنگ ، فوتبال دستی و دارت ،برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، برپایی جشن عید قربان تا عید غدیر،برگزرای کلاس های هنری و در صورت فراهم بودن شرایط اردوهای یکروزه از مهمترین برنامه های این کانون است.

 

وی در پایان گفت:طرح غنی‌سازی اوقات فراغت از ابتدای تیرماه تا پایان شهریور ماه جاری به میزبانی کانون‌ها برگزار می شود 

کد خبر 1195220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha