فرهنگ سرای «حاج محمود خوروش» در شهر نوش آباد به بهره برداری رسید

همزمان با دهه ولایت، فرهنگسرای زنده یاد حاج محمود خوروش در آیینی با حضور جمعی از مردم و مسئولان در شهر نوش‌آباد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با آغاز دهه ولایت، طی آیینی با حضور مردم، خانواده شهدا و مسئولان محلی، فرهنگ سرای زنده یاد «حاج محمود خوروش» در شهر نوش‌آباد به بهره‌برداری رسید.

 

نایب رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل در آیین افتتاح این فرهنگسرا اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث این پروژه از تیر ۱۳۹۷ آغاز شد و در مدت چهار سال با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

 

حمیدرضا خوروش افزود: این فرهنگسرا با زیربنای ۴۳۰ متر مربع مشتمل بر سالن آمفی تئاتر، کلاس های آموزشی، نمازخانه و آبدارخانه است که با بهره‌گیری از ریشه های فرهنگی مردم منطقه با نمای سنتی طراحی و اجرا شده است.

 

مجتمع فولاد کویر به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در حوزه مسئولیت اجتماعی، پروژه های زیرساختی متعددی را در حوزه های مختلف ورزشی، آموزشی، فرهنگی، درمانی و خیریه در سطح منطقه و کشور احداث کرده و به همین سبب به عنوان یکی از شرکت های برتر در حوزه مسئولیت اجتماعی شناخته شده است.

 

شهر نوش آباد با ۱۲ هزار نفر جمعیت در سه کیلومتری غرب آران و بیدگل واقع شده است.

کد خبر 1195234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha