تقدیر بانک غذایی منچستر از جامعه مسلمانان برای کمک به نیازمندان

بانک غذایی منچستر پس از درخواست برای جمع آوری کمک به منظور اطعام نیازمندان از جامعه مسلمانان که مشارکت فعالی در این زمینه داشتند،تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « manchesterworld»، بانک غذایی منچستر پس از درخواست برای جمع آوری کمک به منظور اطعام نیازمندان از جامعه مسلمانان که مشارکت فعالی در این زمینه داشتند،تشکر کرد.

این بانک غذایی که برای خانواده‌های فقیر و نیازمند در جنوب منچستر غذا فراهم می‌کند به دنبال دو برابر شدن تقاضا در این زمینه درخواست جمع آوری غذا را ارائه داد و جامعه مسلمانان با تهیه غذاهای حلال به این درخواست واکنش نشان داد.

بانک غذایی منچستر که خدمات تحویل را برای صرفه جویی در هزینه های سفر کاربران انجام می دهد، به دنبال کاهش شدید کمک های مالی در بحبوحه بحران هزینه های زندگی برای تهیه غذا با مشکل مواجه شده است.

«جان ساواریس»، مدیر شرکت  Perry’s Pantryگفت که اگر تورم به افزایش خود ادامه دهد و دستمزدها بالا نرود،نگرانی از ارائه خدمات وجود دارد.

وی افزود: تنها در این هفته برای تحویل غذا به فقرا و نیازمندان 800  پوند هزینه شده است و این هزینه ها ما را از انجام کار اصلی باز می داد.

ساواریس تاکید کرد که مسلمانان با ورود به این ماجرا و تهیه غذاهای حلال به طور قابل توجهی به ما یاری رساندند که شایسته تقدیر و تشکر است.

کد خبر 1195257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha