بازدید نماینده کفیل مردم در مجلس از مرکز علمی کابردی آران و بیدگل

نماینده کفیل مردم در مجلس در بازدید میدانی از مرکز علمی کاربردی آران و بیدگل در جریان روند توسعه کمی و کیفی مرکز قرار گرفت و در خصوص رفع نیاز های آموزشی و رسیدن به چشم انداز دانشگاه قول مساعد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، رئیس مرکز علمی کاربردی آران و بیدگل با دکتر جواد نائینی، نماینده کفیل مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، دیدار و گفت و گو کرد.

 

پس از نشست مشترک، نماینده کفیل مردم در مجلس در بازدید میدانی از مرکز علمی کاربردی آران و بیدگل در جریان روند توسعه کمی و کیفی مرکز قرار گرفت و در خصوص رفع نیاز های آموزشی و رسیدن به چشم انداز دانشگاه قول مساعد داد.

جواد نائینی، در طی بازدید از کارگاه ها و ساختمان های اداری و آموزشی ، با اشاره به توانمندی دانشگاه علمی کاربردی در کوتاه کردن مسیر نیل به اشتغال، از تلاش های صورت گرفته در ایجاد ظرفیت فزاینده آموزشی ، جهت کسب جایگاه درخور نام این دانشگاه، با ارائه راه حل های کلیدی و مؤثر، اطمینان داد از هیچ گونه تلاشی برای رفع مشکلات این دانشگاه و ارتقای جایگاه آن در منطقه، دریغ نخواهد کرد.

 

در ادامه سید علی فلاح رییس مرکز آموزشی علمی کاربردی آران و بیدگل، با اشاره به پذیرش بدون آزمون در ۲۲ رشته در مقاطع کاردانی و کاشناسی در مهر ۱۴۰۱ ضمن بیان معضلات و مشکلات موجود، به ظرفیت های مرکز آموزشی متناسب با نیاز های منطقه اشاره و بر لزوم رفع کاستی های این مرکز آموزشی تاکید کرد.


 

کد خبر 1195260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha