بزرگترین رویداد قرآنی ساوه برگزار می شود

حجت الاسلام عطااللهی از برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم (مرحله شهرستانی) با عنوان بزرگترین رویداد قرآنی در ساوه خبر داد.

حجت الاسلام «سعید عطااللهی» با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ و معارف قرآنی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: اداره اوقاف و امور خیریه در طول سال برنامه های بسیاری را در راستای تبیین و ترویج بیش از پیش فرهنگ و معارف قرآنی در جامعه با حضور اقشار مختلف مردم اجرا می کند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه با بیان اینکه چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم - مرحله شهرستانی با حضور شرکت کنندگان از شهرستان های ساوه، زرندیه، دلیجان، محلات و تفرش برگزار می شود، افزود: این برنامه بزرگترین رویداد قرآنی در این شهرستان است.

 

وی با بیان این رویداد بزرگ قرآنی در روز جمعه 24 تیر 1401 از ساعت 8 صبح آغاز می شود، ادامه داد: این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران برگزار خواهد شد.

 

عطااللهی خاطر نشان کرد: مسابقات برادران در آستان مقدس امامزاده سید اسحاق (ع) و مسابقات خواهران نیز در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) برگزار می شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه بیان کرد: امید است با برگزاری این مسابقات بتوانیم گام موثری در راستای ایجاد فضای قرآنی در جامعه و همچنین تبیین فرهنگ و معارف قرآنی برداریم.

کد خبر 1195287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha