کاهش ۵۶ درصدی غریق در سواحل مازندران

حسینی پور از کاهش ۵۶ درصدی غریق در سواحل مازندران خبر داد و گفت: سواحل مازندران باید با تلاش همگانی به قطب گردشگری کشور با حفظ شئونات اسلامی تبدیل شود و یکی از مولفه‌های اساسی برای تحقق این امر افزایش طرح ساماندهی سواحل در استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید محمود حسینی پور» امروز(۲۱تیر) در نشست ویدئو کنفرانسی بررسی روند آزادسازی سواحل شمال کشور که با حضور «احمدوحیدی» وزیر کشور در استانداری مازندران در حال برگزاری است، اظهار کرد: مازندران حدود ۴۷۰ کیلومتر از ساحل جنوبی دریای خزر را در اختیار دارد که بیشترین میزان در مقایسه با استان های گیلان و گلستان است.  ۱۵ شهرستان از ۲۲ شهرستان مازندران ساحلی هستند.

 

استاندار مازندران به سفر گذشته وزیر کشور به غرب استان مازندارن اشاره و بیان کرد: مردم شریف استان در شهرستان های غربی قددران همراهی وزیر کشور برای تسریع روند تکمیل پروژه های نیمه کاره و رفع مشکلات و معضلات این منطقه هستند.

 

وی با بیان اینکه وزیر کشور در فرماندهی راهبردی آزادسازی حریم ۶۰متری سواح دریا در استان مازندران داشتند، گفت: دغدغه هایی وزیر کشور در حوزه سواحل گوشزد شدند که رفاه حال عموم مردم در استفاده بهینه از سواحل و خدماتی که باید به مردم در سواحل ارائه شود از جمله این دغدغه ها بوده است.

 

حسینی پور به دغدغه جدی وزیر کشور در بحث رعایت شئونات اسلامی در سواحل اشاره کرد و افزود: اقداماتی در سواحل در بحث رعایت عفاف و حجاب صورت گرفته که تلاش داریم شاهد رعایت کامل شئونات اسلامی در این منطقه باشیم.

 

وی به پرداخت دیون ناجیان غریق در استان اشاره کرد و یادآورشد: توسط وزارت کشور دیون سال ۱۴۰۰ناجیان غریق کامل پرداخت شده اما این ناجیان غریق انتظاراتی دارند که باید مرتفع شود.

 

حسینی پور با بیان اینکه براساس آمار دقیق کاهش ۵۶درصدی غریق را در سواحل شاهدیم، گفت: تلاش داریم در جهت تامین امنیت جان مردم، حفظ ارزش های اسلامی در سواحل کارنامه خوبی را از خود به یادگار بگذاریم.

 

وی خاطرنشان شد: سواحل مازندران باید با تلاش همگانی به قطب گردشگری کشور با حفظ شئونات اسلامی تبدیل شود و یکی از مولفه‌های اساسی برای تحقق این امر افزایش طرح ساماندهی سواحل در استان است.

کد خبر 1195339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha