هدف از برگزاری جشنواره علامه حلی، تقویت نشاط علمی بین طلاب است

آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره علامه حلی با حضور برگزیدگان در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «محمد صالح مازنی» دبیر سیزدهمین جشنواره علامه حلی، در آیین اختتامیه این جشنواره که در سالن آیت الله شرعی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، گزارشی از روند اجرایی جشنواره ارائه داد و اظهار داشت: در طول 13 دوره برگزاری این جشنواره، ۱۵۴ هزار و ۷۸۵ اثر از سوی طلاب دریافت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۵۰ مدرسه علمیه اعم از برادران و خواهران در این جشنواره شرکت داشته‌اند، افزود: جشنواره علامه حلی با هدف تقویت نشاط علمی و گسترش روحیه علمی برگزار می‌شود.

دبیر سیزدهمین جشنواره علامه حلی ادامه داد: جشنواره علامه حلی از سال۱۳۸۶ آغاز به کار کرده است و دوره سیزدهم این جشنواره امروز با حضور شخصیت های برجسته علمی و حوزوی کشور به کار خود پایان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: در این ۱۳ دوره، آثار فراوانی به جشنواره ارسال شده است که نشان از استقبال خوب طلاب از این جشنواره بوده است و جشنواره توانسته است جایگاه خوبی بین حوزویان و طلاب جوان پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین مازنی گفت: آنچه امروز توسط طلاب و فضلای جوان تولید می‌شود، بسیار بیشتر از آن چیزی است که ارسال می‌شود و با فاخرتر شدن آثار، شاهد رشد کمی آثار نیز خواهیم بود.

کد خبر 1195365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha