لزوم ایجاد زیرساخت های فرهنگی در سواحل دریا/طلاب برای انجام فعالیت های فرهنگی در سواحل تربیت شوند

حجت الاسلام محمدی لائینی بر لزوم ایجاد زیرساخت های فرهنگی در سواحل دریا تاکید کرد و گفت: تامین معیشت فعالان فرهنگی حاضر در سواحل باید مورد توجه مسئولین باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۲۱تیر) در نشست ائمه جمعه و معاونین تبلیغ حوزه های علمیه شهرهای ساحلی با محوریت اجرای طرح های فرهنگی دریا ضمن تبریک ایام و اعیاد دهه ولایت و امامت، برلزوم ترویج و تبلیغ غدیر و ولایت تاکید کرد.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران ضمن تحسین فعالین فرهنگی برای اجرای طرح های فرهنگی در سواحل دریا، بیان کرد: فعالین فرهنگی باید برای استفاده از موقعیت حضور گردشگران در سواحل شمال کشور برنامه داشته باشند.باید اثرگذاری فرهنگی روی گردشگران داشته باشید.

 

وی بر لزوم ایجاد زیرساخت های فرهنگی در سواحل دریا تاکید کرد و گفت: مسئولین باید زیرساخت ها را آماده حضور طلاب و روحانیون مبلغ در سواحل نمایند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی ادامه داد: برای انجام فعالیت های فرهنگی در سواحل تعداد طرح های سواحل را افزایش دهیم تا روحانیون و مبلغین بیشتری بتوانند در جای جای سواحل حاضر شوند و مبلغ فرهنگی و دینی باشند.

 

وی با بیان اینکه ساماندهی امور فرهنگی نیازمند تدبیر واحد است، افزود: تکثر سلایق ما را از هدف اصلی دور می کند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی برلزوم استفاده از طلاب آموزش دیده در حوزه کودک، فرهنگی، هنری و ... در ساحل تاکید کرد و گفت: باید خواهران و برادران طلبه برای انجام فعالیت های فرهنگی در سواحل دریا تربیت شوند.

 

وی اذعان کرد: تامین معیشت فعالان فرهنگی حاضر در سواحل باید مورد توجه مسئولین باشد.

کد خبر 1195385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha