بانوان ما در حوزه های علمیه بهترین بانوان در خط مقدم عفاف و حجاب هستند

خواست خدایی با اشاره به اینکه خلاء مسئله عفاف و حجاب در شیراز دیده می شد و عفاف و حجاب در شیراز یتیم است، گفت: بانوان ما در حوزه های علمیه بهترین بانوان در خط مقدم عفاف و حجاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «افسانه خواست خدایی»، امروز (سه شنبه 21 تیر) همایش «رویش»، دوره تربیت مربی و مبلغ حوزه حجاب و عفاف که در سالن همایش های «شهر» برگزار شد، گفت: بانوان ما در حوزه های علمیه بهترین بانوان در خط مقدم عفاف و حجاب هستند.

عضو هیئت رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با یادآوری این مطلب که بانوان حوزه های علمیه توانمندی های زیادی در حوزه های فرهنگی دارند، افزود: سازمان فرهنگی شهرداری شیراز باید از ظرفیت بانوان حوزه های علمیه استفاده کند چرا که هم توانایی و هم تقوا دارند.

وی با اشاره به اینکه خلاء مسئله عفاف و حجاب در شیراز دیده می شد و عفاف و حجاب در شیراز یتیم است، اظهار کرد: مجموعه حوزه علمیه خواهران در همه فعالیت ها بیشترین همکاری را داشته اند و کارگروه حوزه های علمیه در شورای اسلامی شهر راه اندازی شده است و از طرح های حوزه ها در شورا استفاده می کند چرا که بانوان آموزش دیده در حوزه علمیه معتمد نظام اسلامی هستند و شهرداری شیراز باید از پتانسیل بانوان استفاده کند.

خواست خدایی گفت: تجمع «بانوان فاطمی» امروز در پیاده راه «سلامت» برگزار می شود که جوابی دندان شکن به اتفاقات هنجارشکن باشد و کل کشور منتظر این هستند که تجمع قابل توجهی در پیاده راه سلامت شیراز روی دهد.

خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم از برترین مبلغین تجلیل شد، این مراسم با همکاری حوزه علمیه فارس و شیراز، سازمان فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری منطقه هشت شیراز برگزار شد.

کد خبر 1195400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha