طرح های دریا باید به بخش خصوصی واگذار شود

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه طرح های دریا باید به بخش خصوصی واگذار شود، گفت: باید سواحل دریا را با همکاری بخش خصوصی برای بهره برداری ساماندهی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۲۱تیر) در نشست ویدئو کنفرانسی بررسی روند آزادسازی سواحل شمال کشور که با حضور «احمدوحیدی» وزیر کشور در استانداری مازندران در حال برگزاری است، با بیان اینکه همه موجودات عالم نسبت به خداوند متعال واکنش مثبت دارند، اظهار کرد: باید در سواحل آزادسازی شده برنامه های فرهنگی اجرایی شود تا رضایت خدا و خلق خدا را همراه داشته باشد.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با اشاره به فرصت سواحل دریا، گفت: سواحل دریا فرصت های فرنگی، اقتصادی و دینی بی بدیلی است که باید مورد استفاده قرار گیرد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه به تعبیر شهید قاسم سلیمانی باطن مردم ما ایمانی و عاشورایی است و اگر کارفرهنگی درست انجام شود قطعا مورد اقبال عمومی قرار می گیرد، افزود: باید زیرساخت های انجام کار فرهنگی در سواحل ایجاد شود.

 

وی با بیان اینکه طرح های دریا باید به بخش خصوصی واگذار شود، ادامه داد: حداقل باید ۱۰۰طرح دریا در استان داشته باشیم و امکانات رفاهی و خدماتی برای حضور گردشگر توسط بخش خصوصی در این طرح ها ایجاد شود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه باید دریا را برای بهره برداری ساماندهی کنیم، گفت: باید سیاست واگذاری به بخش خصوصی و نظارت براین مهم مورد توجه باشد.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰طلبه خواهر و برادر در سواحل استان فعالیت دارند، اذعان کرد: تامین معیشت فعالان فرهنگی حاضر در سواحل باید مورد توجه مسئولین باشد.

کد خبر 1195414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha