از کار فرهنگی تبلیغی روحانیون  در سواحل دریا حمایت می‌کنیم

وحیدی با تاکید بر اینکه روحانیت اساس کار و انقلاب اسلامی است، گفت: از کار فرهنگی تبلیغی روحانیون در سواحل دریا حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «احمد وحیدی» امروز(۲۱تیر)در حاشیه بازدید از سواحل شهرستان بابلسر استان مازندران با اشاره به انجام کار فرهنگی تبلیغی در سواحل دریا، اظهار کرد: مازندران حدود ۴۷۰ کیلومتر از ساحل دریای خزر را در اختیار دارد و امید است تامین امنیت و رفاه حال مسافران و گردشگران به درستی محقق شود.


وزیر کشور با اشاره به اهمیت برنامه ریزی درست برای استفاده بهینه از سوال آزادسازی شده در استان های شمالی، افزود: به طور حتم تشکیل سازمان عمران سواحل بخش قابل توجهی از دغدغه ها در ارتباط با نحوه ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در سواحل مازندرانی خزر را برطرف خواهد کرد و دولت باجدیت پیگیر تحقق این برنامه راهبردی است.

 

وحیدی با بیان اینکه اقتصاد دریامحور یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم است، گفت: متاسفانه در سال های گذشته از ظرفیت دریا برای توسعه اقتصادی کشور بهره چندانی برده نشده است .


وی با بیان اینکه واگذاری طرح سالم سازی سواحل به بخش خصوصی دارای اهلیت اقدامی ارزشمند است که با توجه به تاکید نماینده ولی فقیه درمازندران می طلبد جوانب تحقق این خواست ایشان بررسی شود، ادامه داد: همچنین حضور روحانیون در سواحل برای اجرای طرح دریا ضروری است.

 

وحیدی با تاکید بر اینکه روحانیت اساس کار و انقلاب اسلامی است، گفت: از حضور طلاب و روحانیون و طرح‌های فرهنگی تبلیغی در سواحل دریا حمایت می‌کنیم.

کد خبر 1195444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha