اجرای رزمایش «سفیران مهر» در آستارا

سرهنگ قنبری از اجرای رزمایش«سفیران مهر» همزمان با سراسر کشور در بندر آستارا خبر داد و گفت: نیروهای بسیجی در قالب گروه‌های ناصحین با پذیرایی از مسافرانی که وارد شهر آستارا می‌شوند با گل و شیرینی و تذکر لسانی به افراد بدحجاب موارد لازم را تذکر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «بهزاد قنبری» امروز(سه‌شنبه، ۲۱ تیر) در نشست خبری که به مناسبت دهه امامت و ولایت و هفته عفاف و حجاب در سالن کنفرانس سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد اظهارکرد: یکی از برنامه‌های شاخص سپاه ناحیه آستارا در دهه امامت و ولایت بازسازی واقعه غدیر خم است که سه‌شنبه( ۲۸ تیر) اجرا می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا از اجرای مراسم نورافشانی در شهر آستارا و لوندویل خبر داد و افزود: این مراسم با همکاری شهرداری‌های آستارا و لوندویل برگزار می‌شود.

 

وی تصریح‌کرد: یکی از برنامه‌های دیگری که برای دهه امامت و ولایت تدارک دیده شده برگزاری جشن غدیر در روبروی مصلی نماز جمعه است که همزمان با این عید فرخنده و به همت حوزه بسیج شهید نقیب‌زاده شهری برگزار می‌شود.

 

قنبری گفت: اطعام غدیر، ویزیت رایگان شهروندان، نشست با نخبگان بسیجی، فضاسازی محیطی پایگاه‌های مقاومت و مراکز سپاه، برگزاری مسابقه نقاشی، اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح سواحل و توزیع بسته‌های کمک معیشتی در بین نیازمندان در قالب طرح کمک‌های مومنانه را از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت در آستارا است.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در این شهرستان اظهارکرد: رزمایش عفاف و حجاب یکی از برنامه‌های شاخص این هفته است که همزمان با سراسر کشور در آستارا آغاز شده است.

 

وی تصریح‌کرد: این رزمایش به منظور جهاد تبیین و جریان‌سازی فریضه امر به معروف و نهی از منکر اجرا می‌شود.

 

قنبری با اشاره به اجرای رزمایش «سفیران مهر» در آستارا همزمان با سراسر کشور، گفت: نیروهای بسیجی در قالب گروه‌های ناصحین با پذیرایی از مسافرانی که وارد شهر آستارا می‌شوند با گل و شیرینی و با تذکر لسانی به افراد بدحجاب موارد لازم را تذکر می‌دهند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا از برگزاری اجتماع بزرگ مادران و دختران عفیف و پاکدامن در ساحل سفیر امید آستارا خبر داد و خاطرنشان کرد: این اجتماع در قالب شعار محوری «زندگی عفیفانه» با حضور بانوان و دختران آستارایی برگزار می‌شود.

کد خبر 1195469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha