اختلافات شخصی و خانوادگی را به فضای مجازی نکشید/ سودجویی با موضوع ویزا کربلا

سرگرد ظفری خطاب به کاربران فضای مجازی گفت: اختلافات شخصی و خانوادگی را به فضای مجازی نکشید و نارضایتی و تبعات اجتماعی برای خود و دیگران به ایجاد نکنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرگرد «بهمن ظفری« شامگاه سه شنبه(۲۱ تیرماه) در نشست با نمازگزاران حسینیه ارشاد تیران با اشاره به پرونده هایی که به سمت پلیس فتا گسیل شده است، اظهارداشت: بد اخلاقی و اختلافات خانوادگی و بین فردی نباید در فضای مجازی مطرح شود.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی تیران و کرون افزود: مردم اختلافات شخصی و خانوادگی را به فضای مجازی نکشانند تا تبدیل به پرونده قضایی بشود.

وی ادامه داد: مسایل فردی نباید در فضای مجازی مطرح بشود که به دنبال آن چالش های اجتماعی را به همراه بیاورد و سبب فرصت سازی برای افراد سودجو بشود.

 

سرگرد ظفری با بیان اینکه نگهداری اطلاعات شخصی مثل عکس های خانوادگی و تصویر کارت بانکی یک تهدید برای مالک به حساب می آید تصریح کرد: تصویر کارت بانکی خود را برای دیگران‌نفرستید و مراقب کارت بانکی خود باشید که توسط فروشندگان افراد ناشناس تعویض نشود.

 

سودجویی با موضوع ویزا کربلا

 

وی با اشاره به مدل های مختلف سودجویی خاطرنشان کرد: صدور ویزا کربلا مدل جدید سودجویی این روزها است که باید مراقب بود و حتما برای اخذ ویزا از مراحل قانونی اقدام شود.

وی ادامه داد: پرداخت پول بیعانه بایت شی، مکان و خدمت از طریق شبکه های اجتماعی بدون اینکه آن خدمت و جنس را دیده باشیم ضریب امنیت پایینی داشته و خسارت به همراه دارد.

کد خبر 1195485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha