برنامه‌ریزی مناسب کانون‌ها موجب احیای کارکرد فرهنگی و قرآنی در مساجد می‌شود

آمون گفت: برنامه‌ریزی و اجرای مناسب برنامه‌ها در کانون‌های مساجد موجب احیای کارکردهای فرهنگی، هنری، قرآنی و تبلیغی در مساجد می‌شود و باید برنامه ریزی ویژه‌ای از سوی مدیران در این خصوص صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «مصطفی آمون» عصر دیروز (21 تیرماه) در جلسه افتتاحیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت شهر مشگین شهر گفت: امروز دشمن با تمام توان و با بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای، جنگ ترکیبی و جنگ شناختی را بر علیه ملت ایران تحمیل کرده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان، سنگر مساجد باید بیش از پیش نقش آفرین باشد.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: کلیدواژه جنگ شناختی دشمن،«ناامیدی» است و فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با ایمان و اعتماد راسخ باید امید و نشاط را در جامعه ایجاد کنند.

 

وی اذعان داشت: ائمه جماعات در مساجد نقش محوری در اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی دارند.

 

وی خاطر نشان کرد: هر محله به تناسب خصوصیت‌های خود دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مختلفی هستند که مدیران کانون های باید بتوانند از این ظرفیت‌ها به صورت تخصصی بهره‌مند شوند.

 

آمون اضافه کرد: طرح غنی سازی اوقات فراغت برای کانون‌های مساجد بسیار پراهمیت است زیرا ایام تابستان فرصت مغتنمی برای حضور جوانان و نوجوانان در مساجد و حضور در برنامه‌های مختلف فرهنگی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: حرکت‌های فرهنگی کانون‌ها موجب فعال‌سازی مساجد می شود و باید برنامه ریزی ویژه ای از سوی مدیران در این خصوص صورت گیرد.

کد خبر 1195529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha