​ایجاد امید و روحیه در جامعه یکی از وظایف مهم اهل ایمان و مومنان با اخلاص است

حجت الاسلام قیاسی گفت: ایجاد امید و روحیه در جامعه یکی از وظایف مهم اهل ایمان و مومنان با اخلاص است تا کار و فعالیت اجتماعی بیش از پیش رونق بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «کریم قیاسی» عصر دیروز (21 تیرماه) در آئین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد بخش رضی گفت: تاریخ انسان مواجه است با شیطنت دشمنان دین اما جبهه حق همیشه در برابر باطل پیروز می شود و تا آخرالزمان نیز همین خواهد بود.

 

امام جمعه رضی تصریح کرد: ایجاد امید و روحیه در جامعه یکی از وظایف مهم اهل ایمان و مومنان با اخلاص است تا کار و فعالیت اجتماعی بیش از پیش رونق بگیرد.

 

وی اظهار داشت: دشمنان اسلام جذابیت های در شبکه های اجتماعی برای ایجاد شکاف بین نسل امروز تولید کرده اند که آسیب های آن را امروز در بین نوجوانان و جوانان شاهد هستیم.

 

حجت الاسلام قیاسی افزود: باید نسل امروز را با سواد رسانه ای آشناتر کنیم تا نسبت به آسیب های که دشمنان به وجود می آورند آگاه تر شوند.

 

امام جمعه رضی اضافه کرد: فعالان فرهنگی نیز باید مجهز به شیوه ها و ابزارهای نوین شوند تا بتوانند با تمام توان و ظرفیت در برابر این تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی کنند.

 

در ادامه این جلسه، «مصطفی آمون» با بیان این مطلب که تهاجم فرهنگی و آسیب های اجتماعی امروز نیاز به کار جهادی و شبانه روزی برای تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی دارد، ادامه داد: جنگ تمام عیار ترکیبی دشمنان با اقتصاد و فرهنگی و ... برای هویت زدایی و دوری جوانان از مسجد و فضای فرهنگی و تربیتی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اعلام داشت: باید مردمی بودن فعالیت های کانون های فرهنگی هنری حفظ شود و بایستی تمام تلاش خود را بکنیم تا نقش واقعی مساجد احیا شود.

 

کد خبر 1195534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha