برگزاری نشست تبلیغی بانوان توسط دانشگاه ام البنین (ع) به منظور آمادگی برای ماه محرم الحرام

بخش تربیت مبلغ دانشگاه مجازی بانوان ام البنین (ع) در آستان مقدس عباسی نشست علمی را برای بانوان درباره ابعاد تبلیغی تحت عنوان (نقش مبلغ... فرصت‌ها و چالش‌ها) برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، بخش تربیت مبلغ دانشگاه مجازی بانوان ام البنین (عليها السلام) وابسته به بخش امور فکری و فرهنگی آستان قدس عباسی نشست علمی را برای بانوان درباره ابعاد تبلیغی تحت عنوان (نقش مبلغ... فرصت‌ها و چالش‌ها) برگزار کرد که در راستای آمادگی برای ماه محرم الحرام انجام شد.

حسن الترابی، رئیس دانشگاه در گفتگو با شبکه الکفیل گفت، این نشست به صورت مجازی و از طریق شبکه های اجتماعی ویژه ای در چارچوب نشست های آمادگی برای ماه محرم الحرام برگزار شد و هدف آن ارتقای سطح تبلیغی شرکت کنندگان و افزایش آمادگی آنها برای ابلاغ ندای نهضت جاودان حسینی به شیوه‌های جدید است.

وی گفت، در این نشست یک استاد کارشناس حوزه تبلیغ به سخنرانی پرداخت. وی به اهمیت نقش مبلغ، اقدام طبق توصیه‌های مرجعیت عالی دینی به مبلغان، لزوم بهره مندی از فرصت ها در حوزه تبلیغ طبق شیوه های جدید و همچنین چالش هایی که مبلغان امروز با آن روبه‌رو هستند و راه های پشت سر گذاشتن آن پرداخت.

الترابی ذکر کرد، در این سخنرانی همچنین به مهمترین شیوه های نوین در ابلاغ گفتمان حسینی به دور از پیچیدگی و با استناد به احادیث نبوی و احادیث اهل بیت(علیهم السلام) پرداخته شد.

وی در خاتمه گفت، این نشست با استقبال گسترده شرکت کنندگان روبرو شد و پرسش و پاسخ هایی درباره محورهای نشست و سایر موضوعات مرتبط مطرح شد.

کد خبر 1195537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha