برپایی موکب پذیرایی عید غدیر خم به همت کانون «انصارالحجه» جهرم

بهروزی از برپایی موکب پذیرایی به مناسبت عید غدیر خم به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «انصارالحجه» جهرم خبر داد.

«سجاد بهروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: غدیر به عنوان بزرگترین عید خداوند از سوی ائمه معصومین (ع) عنوان شده و برای این روز فضیلت های بسیاری آورده شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «انصارالحجه» شهرستان جهرم افزود: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری نیز بنا به رسالت خود و در راستای زنده نگه داشتن و ترویج شعائر دینی فعالیت های متعددی را در جهت احیای فرهنگ غدیر انجام می دهند.

 

وی بیان کرد: این کانون فرهنگی هنری امسال علاوه بر برنامه های متداول خود و جشن های مردمی غدیر، اقدام به برپایی موکب پذیرایی می کند.

 

بهروزی عنوان کرد: این برنامه قرار است به مدت 2 روز و در روزهای یکشنبه و دوشنبه 26 و 27 تیرماه به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «انصارالحجه» برگزار شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در موکب غدیر علاوه بر پذیرایی از شهروندان، برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی نیز توسط بچه های مسجد انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «انصارالحجه» جهرم در پایان با اشاره به اینکه ای موکب در میدان «شهید چمران» برپا می شود از عموم شهروندان و ارادت مندان به خاندان عصمت و طهارت (ع) برای مشارکت در برپایی این موکب دعوت کرد.

کد خبر 1195544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha