رونمایی از طرح « یک هزار و یک نما از مهربانی شهر جهانی یزد»

آیین رونمایی از طرح « یک هزار و یک نما از مهربانی شهر جهانی یزد» ویژه اهدای جهیزیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیین رونمایی از طرح« یک هزار و یک نما از مهربانی شهر جهانی یزد» (تأمین یکهزار جهیزیه ) با حضور خانواده شهید محمد حسن دانش و جمعی از مسئولین به یاد یک هزار شهید استان در محل سالن شهید صدوقی این استان برگزار شد.

 

در این آیین مدیرکل ورزش و جوانان یزد با اشاره به اهمیت ازدواج و ضرورت همکاری مردم و خیران در تامین جهیزیه گفت: برگزاری اینگونه برنامه‌های فرهنگی نقش مهمی در ترویج فرهنگ ازدواج در جامعه اسلامی دارد.

 

علیرضا پورسلمانی با اشاره به اینکه برای گسترش فرهنگ ازدواج و تحقق آن که جزو تاکیدات مقام معظم رهبری و برنامه دولت است به همکاری همه دستگاه ها نیاز است افزود: همراهی و همکاری خیرین و نهادهای مختلف می‌تواند در افزایش ازدواج آسان در استان موثر باشد.

 

در ادامه مدیرعامل شبکه فعالین ازدواج استان یزد بیان کرد: تلاش برای فراهم کردن جهیزیه برای زوج‌های جوان و کار فرهنگ‌سازی در امر مقدس به همکاری تمامی بخش‌ها و خیران نیاز دارد.

 

حجت اسلام هادی امامی اظهار با اشاره به این که  در قالب این طرح جهیزیه زوج‌های جوان بطور کامل تامین می‌شود و هزینه تامین هر سری جهیزیه ۶۵۰ میلیون ریال است گفت: دریافت کنندگان این جهیزیه از سوی سازمان‌هایی مانند کمیته امداد و بهزیستی معرفی می شوند.

 

 

لازم به ذکر است استان یزد یک‌هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی و معدنی دارد.

کد خبر 1195549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha