یک هزار واحد صنعتی و معدنی یزد، تهیه یک هزار سری جهیزیه را عهده دار شدند

یک هزار واحد صنعتی و معدنی یزد در یک اقدام ابتکاری با حمایت استاندار ، تهیه جهیزیه را برای زوج های جوان به نیت یک هزار شهید دانش آموزبه عهده گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علیرضا پورسلمانی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم گفت: در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد که با دستور کار بررسی برنامه های هفته ملی ازدواج برگزار شد مصوب شد با حمایت استاندار یزد و با هماهنگی صنایع استان، به نیت ۱۰۰۰ دانش آموز شهید استان ۱۰۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند اهدا شود.

 

 در ادامه مدیر عامل شبکه فعالین ازدواج استان با بیان اینکه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد مقرر شد هر واحد صنعتی و معدنی تهیه یک سری جهیزیه را متقبل شود گفت: در این مراسم با آماده کردن ۵۰ سری جهیزیه، از این طرح ابتکاری رونمایی شد.

 

حجت الاسلام هادی امامی افزود: این 50 سری جهیزیه به نام ۵۰ شهید و  به ۱۰ شهرستان استان ارسال خواهد شد.

 

مدیر عامل شبکه فعالین ازدواج استان یزد با اشاره به اینکه در قالب این طرح، جهیزیه زوج های جوان بطور کامل تامین میشود، هزینه تامین هر سری جهیزیه را ۶۵۰ میلیون ریال اعلام کرد.

 

حجت الاسلام هادی امامی گفت: دریافت کنندگان این جهیزیه از سوی سازمان های حمایت گر مانند کمیته امداد و بهزیستی معرفی می شوند.

 

لازم به ذکر است در این مراسم با حضور خانواده شهید محمد حسن دانش از پوستر یک هزار و یک نما از مهربانی شهر جهانی یزد رونمایی شد.

 

لازم به ذکر است استان یزد یکهزارو ۶۰۰ واحد صنعتی و معدنی دارد.

کد خبر 1195551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha