بازنمایی تهران با بکارگیری تمام ظرفیت ها در دستور کار شهرداری قرار دارد

زاکانی گفت: شهرداری تهران با دقت بالا بازنمایی تهران را در دستور کار قرار دارد و در این راه از همه ظرفیت های کشور استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، علیرضا زاکانی صبح امروز چهارشنبه 22 تیر در آیین انعقاد تفاهم نامه بین شهرداری تهران و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) برای احداث خط 10 متروی تهران و آغاز مونتاژ دستگاه حفاری تونل مکانیزه این خط با تبریک عید قربان و غدیر گفت: اهمیت، تسهیل و سرعت در بهره مندی از مترو در حوزه حمل و نقل شرایط بسیار خوبی را برای ما فراهم کرده است و هم اکنون اولویت قطعی شهرداری تهران تکمیل هفت خط فعلی می باشد.

 

شهردار تهران افزود: خط 10 یک شرایط ممتازی دارد که باعث می شود تا از منطقه 22 که سرانه پایین اما ظرفیت جمعیت بالایی دارد، گره گشایی شود و در کنار آن شش منطقه از شهر تهران از این خط بهره مند خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و خدمات آن در کشور برای ما یک افتخار می باشد، گفت: هر عقل سلیمی حکم می کند که یک کشور برای سازندگی از همه ظرفیت ها برای سازندگی استفاده کند و ما در خط هفت مشارکت فعال قرارگاه خاتم الانبیا (ص) را داشتیم و این تجربه قبلی برای ما بسیار حائز اهمیت و ارزش می باشد.

 

شهردار تهران افزود: امیدواریم در سال های آینده در بخش حمل و نقل مترو توسعه مترو را داشته باشیم و در این ارتباط از همه ظرفیت ها بهره مند شویم و بتوانیم توسعه تهران را به ظرفیت های متنوع بخش خصوصی و نهادهای انقلابی واگذار کنیم.

 

زاکانی گفت: امیدواریم با شعار تهران به مثابه یک کارگاه شروع به ساختن همه تهران کنیم و باید با یک دقت بالا بازنمایی تهران را داشته باشیم و در این راه از همه ظرفیت های موجود در کشور بهره مند شویم.

 

وی با تاکید بر اینکه تنها گلوگاهی که هم اکنون برای توسعه تهران وجود دارد منابع مالی است، گفت: باید از راه های مختلف از جمله باز طراحی پیرامون ایستگاه ها و توسعه محلی مبتنی بر ایستگاه ها که برای ما ظرفیت خوبی ایجاد می کند، گام به گام به سمت تحول بزرگ در تهران پیش برویم.

 

وی افزود: در این قطعه که فاز اول است، دو دستگاه حفاری (TBM) فعال می شود و در فاز سوم که امکان گسترده ای را فراهم می کند، فاز اول امسال و فاز دوم سال آینده آغاز خواهد شد.

کد خبر 1195559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha