ایستگاه نقاشی به همت کانون «الزهرا (س)» جهرم برپا شد

حضوری گفت: ایستگاه نقاشی ویژه کودکان به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم برپا شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: اجرای برنامه های جذاب و متنوع فرهنگی ویژه ایام تابستان و در راستای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در برنامه های کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم قرار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: از جمله این برنامه ها، برپایی ایستگاه نقاشی ویژه خردسالان و کودکان است که به همت بچه های مسجد انجام شده است.

 

وی بیان کرد: در این ایستگاه نقاشی که در پارک «لاله» جنب کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» برپا شد کودکان و خردسالان با مراجعه به آن به نقاشی پرداختند.

 

حضوری عنوان کرد: فراخوان راه اندازی ایستگاه نقاشی پیش از این توسط کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» به منظور استقبال هر چه بهتر کودکان اعلام شده بود.

 

وی اظهار کرد: جذب کودکان و نوجوانان به سمت برنامه های مذهبی و گرایش به سوی مسجد از اهداف این کانون فرهنگی هنری بوده که فصل تابستان فرصت مناسبی برای این مهم است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: این کانون فرهنگی هنری در فعالیت های تابستانه خود، برنامه های متنوعی در حوزه های فرهنگی، قرآنی، ورزشی، علمی و آموزشی در دست اقدام داشته که در حال برگزاری است.

کد خبر 1195617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha