تزریق مرحله چهارم واکسن کرونا در ادارات فارس برای مقابله با سویه جدید

محبی پور گفت: تزریق مرحله چهارم واکسن کرونا برای کارکنان ادارات فارس اجرا می شود و کارمندان در صورت مشاهده نشانه ای از ویروس باید از مراجعه به محل کار خودداری کنند و مراتب را به اداره خود اطلاع دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل محبی پور»، امروز (چهارشنبه 22 تیر) با تبریک دهه ولایت در ستاد کرونا گفت: 2 ماه و نیم از آخرین جلسه ستاد کرونای استان فارس می گذرد و امروز بنا به گزارش دانشگاه علوم پزشکی شیراز، جلسه اضطراری این ستاد در استانداری با حضور مسئولان زیربط برگزار شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس افزود: متاسفانه درگیر انتشار دوره جدیدی از ویروس کرونا برای بار دیگر شده ایم و فارس در موج های گذشته با همکاری مردم و تلاش مسئولان موفقیت های مطلوبی کسب کرد که مورد تقدیر وزارت بهداشت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این مرحله نیز فعلا نگران شیوع سویه جدید اومیکرون هستیم که م یتواند مجموعه بهداشت و درمان را درگیر کند و جمعیت ما را از فعالیت عادی باز دارد.

محبی پور تاکید کرد: هر نفر توان سرایت دادن ویروس به 18 نفر را در سویه جدید دارد و استفاده از ماسک، خودداری از تجمع در اماکن شلوغ، تزریق مرحله تکمیلی واکسن کرونا که شامل مرحله سوم و چهارم واکسن در این خصوص موثر است.

وی ادامه داد: اگر آمارها بالا روند، محدودیت ها مجددا اعمال خواهد شد و امیدواریم با همکاری مردم شاهد این اتفاق نباشیم.

محبی پور اعلام کرد: تزریق مرحله چهارم واکسن کرونا برای کارکنان ادارات اجرا می شود و کارمندان در صورت مشاهده نشانه ای از ویروس باید از مراجعه به محل کار خودداری کنند و مراتب را به اداره خود اطلاع دهند.

کد خبر 1195619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha