حضور نیروهای جهادی در مناطق محروم یک سبک جدید مدیریتی است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه حضور نیروهای جهادی در مناطق محروم یک سبک جدید مدیریتی است، گفت: لذت زندگی در پرتو تکاثر و جهیزیه بشتر به دست نمی آید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز(۲۲ تیر) در آئین اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان ایلامی، با تبریک هفته امامت و ولایت و عید سیعد غدیر خم، اظهار کرد: خداوند متعال ما را از نعمت ولایت ائمه اطهار(ع) برخودار کرده و افتخار ما این است که شیعه امام علی(ع) هستیم.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» تصریح کرد: بنیاد احسان دلسوزانه برای خدمت به مردم تلاش می کند، میدانی در روستاها حضور دارند، در اربعین در موکب ها حضور دارند و جهادی موکب ایجاد کرده و در خدمت رسانی به زوار تلاش می کند و این بسیار ارزشمند است.

 

وی با اشاره اینکه گروه های جهادی برای  شناسایی اقشار آسیب پذیر در جامعه تلاش می کنند، گفت: گروه های جهادی، با روحیه جهادی خودشان، وقت و توان خودشان را در اختیار قشر نیازمند قرار می دهند و این امر بسیار در خوز تقدیر است.

 

امام جمعه ایلام با بیان اینکه حضور نیروهای جهادی یک سبک جدید مدیریتی است، افزود:  فعالیت های گروه های جهادی در خدمت به مردم و بخشی از جامعه که نیازمند هستند، بسیار خوب جواب داده است که با حداقل هزینه بهترین خدمات انجام می شود و انتظار می رود که  بنیاد احسان بیش از گذشته گروه های جهادی استان را  مورد حمایت قرار دهد.

 

حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: خیلی زیباست اقلامی که برای دختر و پسر جوانی که  می خواهند زندگی خود را تشکیل دهند و از نیازهای ضروری زندگی است بامبلغی کمتر از آنچه دولت به مزدوجین وام  ازدواج می دهدف تامین می شود.

 

وی بیان کرد: ازدواج امر مقدسی است و یکی از برترین عبادت هایی است که در دین مبین اسلام وجود دارد، ازدواج پیوند خدایی بین دو جوان است که  محبت و مودت را ایجاد می کند، این مودت سختی های زندگی را برای انسان لذت بخش می کند، اگر رقابت مادی وارد زندگی شود، هر چه انسان تلاش کند باز هم می بیند کم آورده است.

 

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه  لذت زندگی در پرتو  تکاثر و جهیزیه بشتر به دست نمی آید، افزود: برکت ازدواج  در سایه جهیزیه سنگین نیست، حداقل جهیزیه و سبک ترین  وسایل زندگی را حضرت علی بن ابیطالب(ع) که امام اول ماست و  حضرت زهرا(س) که مادر ائمه اطهار(ع) است، داشتند و چه برکتی و چه فرزندانی تربیت شدند که در دنیا نظیر ندارند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: اهدای جهیزیه به زوج های جوان، مساعدتی است که بنیاد  احسان انجام می دهد و خدمت خوبی برای آغاز زندگی زوج های جوان است، از خداوند می خواهیم این زوج ها، دارای فرزند شوند، فرزندانی پر خیر و برکت داشته باشند،  البته ایمان به خداوند این برکت را دو چندان خواهد کرد.

 

وی ابراز کرد:  بهترین صدقه و یادگار انسان فرزندی است که  از او برجای می ماند و انشاالله زوج های جوان در راستای فرزندآوری اقدام کنند که خداوند نیز به زندگی آنها برکت خواهد داد.

 

گفتنی است، اهدای ۱۰۰ سری جهزیه کامل به نوع عروسان ایلامی،توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی و اهدای ۲۵۰ کولر از جمله برنامه های سفر سلیمانی، مدیرعامل بنیاد احسان به استان ایلام است.

 

 

کد خبر 1195625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha