برگزاری سمینار «الولایة جوهر الدین» به مناسبت عید غدیر خم در انگلیس

سمینار «الولایة جوهر الدین و ینبوع القیم» به مناسبت عید غدیر با حضور جمعی از اندیشمندان مسلمان در شهر هال انگلیس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از iraaqi، مرکز شیعی امام حسن(ع) در شهر هال در شرق یورکشایر در شمال شرقی انگلیس به مناسبت عید غدیر؛ عید الله اکبر سمیناری را با شعار « الولایة جوهر الدین و ینبوع القیم» را برگزار می کند.

این سمینار با نظارت و مشارکت «سید مرتضی کشمیری» نماینده آیت الله سیستانی در اروپا، ساعت 19:00 روز دوشنبه 27 تیر 1401 مطابق با 18 جولای 2022 میلادی برگزار می شود.

 

در این سمینار سید عبدالمنعم الحسن و دکتر عباس حسن سخنرانی می کنند. دکتر حماد نقوی نیز به زبان انگلیسی درباره روز عید غدیر سخنرانی خواهد کرد. مدیریت این سمینار برعهده «سعید بلال» است.

 

مرکز امام حسن(ع) در شهر هال در سال 1996 میلادی پس از افزایش روزافزون پیروان اهل بیت(ع))و نیاز مبرم به یک مرکز اسلامی در این منطقه تاسیس شد.

این مرکز از زمان  تاسیس تاکنون باتوجه به افزایش تعداد شیعیان شاهد تغییرات متعدد از نطر مکان و وسعت بوده است. نظارت کلی این مرکز توسط سید مرتضی کشمیری و به صورت میدانی توسط هیئت امناء انجام می شود. این مرکز یکی از بناهای وابسته به موسسه امام علی(ع) در لندن است.

کد خبر 1195645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha