روستاهای محروم بخش قوشخانه از آب شُرب برخوردار می شوند

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: با آغاز عملیات آبرسانی، روستاهای محروم بخش قوشخانه شیروان از آب شُرب برخوردار می شوند.

«سردار اسماعیل فرجی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: عملیات آبرسانی به ۲۹ روستای کم آب و بی آب بخش قوشخانه آغاز شده که طی چهار ماه آینده عملیات بهره برداری از آن ها صورت خواهد گرفت.

 

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی عنوان کرد: رمز موفقیت در محرومیت زدایی، قرارگاهی عمل کردن است یعنی همه توان‌ها در قالب یک قرارگاه قرار گیرد و از موازی کاری جلوگیری شود و منابع انسانی و مالی را به کار گیریم تا محرومیت‌ها و فقرها از جامعه رخت بربندد.

 

سردار فرجی خاطرنشان کرد: امور بروکراسی نباید مانع کار قرارگاهی شود کار باید جهادی باشد و اقدامات خوبی جهت خدمات رسانی خصوصا مناطق روستایی و محروم در دست اجرا است. 

 

وی اضافه کرد: انتقال آب از چشمه سرانی به بخش  قوشخانه شامل ۲۹ روستا می باشد که  برخی از روستاها با قطعی آب مواجه هستند و برای آن ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) هزینه خواهد شد که با اجرای این طرح ۱۱ هزار نفر جمعیت مشتمل بر بیش از ۴ هزار خانوار از خدمات آب شرب پایدار تامین می شود.

 

بخش قوشخانه ( قوچ خانه) شهرستان شیروان یکی از بخش‌های سه‌گانهٔ شهرستان شیروان در استان خراسان شمالی ایران است. این بخش به مرکزیت شهر قوشخانه در سال ۱۳۸۴ تأسیس شد.

 

 

کد خبر 1195674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha