نمایش نامه عفاف و حجاب در باشت به روی صحنه رفت

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: نمایشی ویژه هفته عفاف و حجاب در این شهرستان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز مددی» با اشاره به هفته عفاف و حجاب و ضرورت توجه جدی به فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، اظهار کرد: حجاب مسئله مهمی در جامعه بوده و توجه جدی به آن در خانواده‌ها بسیار مهم و ضروری است.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت با تاکید بر اینکه دشمنان امروز برای ترویج بی‌حجابی در ایران برنامه‌ریزی کرده‌اند، افزود: دشمنان به دنبال از بین بردن اعتقادات دینی مردم ایران بوده و تلاش می‌کنند که دختران و زنان در کشور ما را به سمت بی‌حجابی بکشانند.

 

وی بر ضرورت خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان در زمینه عفاف و حجاب تاکید کرد و گفت: کار فرهنگی تاثیر به سزایی در ترویج عفاف و حجاب در جامعه دارد.

 

مددی تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه همه ادارات و نهادها به ویژه ادارات فرهنگی باید دلسوزانه و به شکل جهادی وارد میدان شوند و با هماهنگی و تلاش زمینه گسترش عفاف و حجاب در جامعه را فراهم کنند.

 

مددی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته عفاف و حجاب تئاتری از سوی انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت به روی صحنه رفت.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت با اشاره به اینکه این تئاتر از سوی گروه هلیوس اجرا شد، گفت: احمد بازپور، خانم یاسمن روهنده و مهشید نظری بازیگران این نمایش بودند و کارگردانی نمایش برعهده سید مهدی موسوی بود و کار تصویربرداری نمایش را رضا جنتی انجام داد.

کد خبر 1195677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha