بانوان شاغل در بخشداری و دهیاری‌های شهرستان قرچک تقدیر شدند

همزمان با هفته عفاف و حجاب، از بانوان شاغل در بخشداری، شوراهای اسلامی و دهیاری‌های روستاهای قرچک تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، مجید قیصرپناه بخشدار مرکزی قرچک در این مراسم که پیش از ظهر امروز در محل بخشداری برگزار شد، اظهار داشت: بانوان شاغل به دلیل حضور بیشتر در اجتماع، نقش مؤثرتری در ترویج حجاب و عفاف و رعایت پوشش اسلامی داشته و می‌توانند اثربخشی خود را در عمل به وظایف اداری و حضور در منزل به عنوان مادر و همسر نشان دهند.

 

قیصرپناه افزود: این واقعیتی انکار ناپذیر است که حضور همراه با پوشش اسلامی و حجاب کامل بانوان نه تنها خللی در خدمت‌رسانی آنان ایجاد نمی‌کند که قطعا در پیشرفت آنان نقش مستقیم و مؤثری دارد که نمونه بارز آن را می‌توان در بخشداری، شوراهای اسلامی و دهیاری‌های شهرستان قرچک به خوبی مشاهده کرد.

 

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه قطعا از آسیب‌های اجتماعی کاسته و زمینه مشارکت هر چه بیشتر بانوان در فعالیت‌های مختلف جامعه را فراهم می‌کند.


قیصرپناه تأکید کرد: توان و ظرفیت بالای بانوان در عمل به وظایف محوله منافاتی با رعایت حجاب و پوشش اسلامی ندارد کما این که مردم و ارباب رجوعان نیز از خدمات بانوان در ادارات و به ویژه مجموعه بخشداری مرکزی قرچک رضایت کامل دارند.


این مقام مسئول اظهار داشت: بانوان شاغل، الگوهای عینی برای مردم به حساب می‌آیند که توانسته‌اند در کنار کار و فعالیت‌های مختلف اجتماعی، پوشش و حجاب خود را نیز حفظ کرده و در رفع مشکلات مردم کوشا باشند.


بخشدار مرکزی قرچک گفت: دولت سیزدهم در راستای تحقق اهداف حضور فعالانه بانوان در فعالیت‌های مختلف ضمن ارج نهادن به مقام زن به عنوان مدیران خانواده، زمینه حضور آنان را در جامعه فراهم کرده و از تلاش‌های آنان همواره تقدیر می‌کند.


لازم به ذکر است، در این مراسم از بانوان شاغل در بخشداری مرکزی، شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها، از اعضای بانوان شوراهای اسلامی روستای و دو دهیار بانوی شهرستان قرچک تقدیر شد.
 

کد خبر 1195700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha